HJÄRTA AV JÄRN

Sötaste Marcus gjorde ett hjärta av järn till mig i onsdags på skolan!
Igår vaknade jag brevid den bästa, åt chickentoast till frukost och sedan var jag på rättegången från 09:00-15:30 ungefär. 
Efter tingsrätten så for jag hem till Marcus. vi myste på kvällen och jag stannade kvar där medans han var på träningen. 
Fick ledigt idag, så denna dag har spenderats med Adam. Vi har kört runt lite med bilen, hjälpt en virrpanna att starta bilen, och sedan satt vi hos mig och pratade.
Ska ställa mig i duschen nu, för sen drar jag till Marcus. Vi ska nog hämta en kattunge ikväll!
Kommer bo hos honom hela helgen, och mestadels av sportlovet också!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0