SKINNY LOVE

Mycket har hänt på senaste.
I söndags for jag, Sandra och Julia till Olle och såg på hockeyn, vinst för SAIK!!
I förrgår bokade jag och Josse resa till Stockholm mellan 7/5-13/5.
Jag fyller 18 år den 11/5 (då är det även ett år sedan Johns begravning). 
Blir tatuering kl 13:00 på min födelsedag, sen på kvällen blir det fest med syrran, Tobias, Josse och säkert någon annan. Vi ska vända upp&ner på krogarna!
Igår hämtade Adam och Daniel upp mig, så vi for ut och körde i någon timme. Sedan for jag och Adam hem till honom och tog det lugnt. Blev mat från Wok&Roll till middag, sedan hockey. Och såklart vann SAIK igen!!!
Är på skolan just nu, första gången sedan förra veckan.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0